من باز دوباره دچار کمبود اعتماد به نفس برای پست گذاشتن شدم ولی دوست ندارم وبم دکوری باشه و می‌خوام طبق معمول چرت و پرت بنویسم:دی

تقریبا از اول سال ما درگیر کارای داخل خونه جدیدمونیم. این خونه قرار بوده اردیبهشت 1400 به ما تحویل داده بشه ولی نشده، امسال بهمون تحویلش دادن ولی کارایی مثل کابینتا و کمد دیواری ها، پرده، کاغذ دیواری و وسایلی که می‌خواستیم عوض کنیم مونده بود. اینام تو این شیش ماه کم کم انجام شد. حالا مونده بود تمیزکاری خونه. کسی که می‌خواستیم بگیم بیاد تمیز کنه دستش شکسته بود، پس یکی دیگه رو گفتیم. کم بود، خودمونم بهش کمک کردیم. حالا اسباب کشی مونده. یه بار دو بار سه بار. چرا تموم نمیشه؟ کارتنا رو خودمون جابجا کردیم. وسایل سنگین مونده، اونا رو هم آوردیم. و ده شهریور، ما بالاخره اینجاییم *پاک کردن اشک شوق*

اولین نفر نیستم که اسباب کشی کرده، ولی اولین بارم بود که اساب کشی کردم. نمی‌دونم فقط تو فیلماست که به یه روز تموم میشه یا مثل همیشه ما با بقیه فرق داریم که نتونستیم تو یه روز جمعش کنیمxD به معنای واقعی پاره شدیم پدرمون در اومد. ولی تو این مدت دوتا چیز فهمیدم؛ یک اینکه وسیله های توی خونه خیلی بیشتر از آنچه که به نظر می‌رسند، هستند🗿 و دوم اینکه تا با افرادی که مغازه هایی مثل پرده و کاغذ دیواری دارن، سر و کار نداشته باشید نمی‌فهمید چقدر همشون پول دوست و بد قول و رو مخن:/ تازه منم فقط تماشاچی بودم و به طور مستقیم سر و کاری باهاشون نداشتم ولی حتی از دورم رو مخن-.-

از تابستونم بخوام بگم، زیاد جذاب نبود راستشxD کلا دوبار با دوستام رفتم بیرون. به بعد یا وقت نبود، یا مامانم درگیر بود و چند باری هم خودم پیچوندمشون متاسفانه. و حتی فیلم و سریالم اونقدر ندیدم و الان تنها دلیل خوشحالیم اتاق جدیدمه. اینم بگم که این مدت نتم نداشتم و هنوزم ندارم. خدا هیچکسو محتاج نت مادرش نکنه:::))

 

 

پی‌نوشت: از اونجایی که خواهرم خیلی بهم لطف داره (-_-) گفت که دماغم شبیه فلان بازیگره. قبول دارم حرفشو ولی چه شانسیه خب. میتونست پولی که تو حسابمه مثل پولی که تو حساب اونه باشه. آخه دماغ؟ تازه یارو مَردهTT

پی‌نوشت2: کینگ د لندو دیدم. نمیشه انکار کرد که کلیشه ای نبود چون واقعا بود. یونا که کلا در حال افتادن تو بغل جونهو بودxD ولی خب به قول یه کامنتی، گاهی وقتا آدم دلش می‌خواد برای اینکه حواسش از چیزی پرت شه، یه چیز کلیشه ای ببینه و به مسخرگیشون بخنده. پس من دوستش داشتم:")

این سریالا توقع آدمو می‌برن بالا. اگه پارتنر آیندم قبل بوسیدنم ازم اجازه نگیره چی؟