احتمالا بعدا عکس اضافه می‌کنم ولی فعلا حال ندارم-

1. وقتی رفته بودیم شمال و اون مغازه نزدیک ساحل شبا آهنگ می‌ذاشت و مردم با خوشحالی می‌رقصیدن. 

2. روز آخر مدرسه پارسال و وقتی پارسال مدرسه بهمون افطاری داد.

3. تولد آوا.

4. تمام وقتایی که امسال با بچه‌ها روی زمین می‌شستیم و حرف می‌زدیم یا جرعت حقیقت بازی می‌کردیم یا حتی کارهای فناوری رو انجام می‌دادیم.

5. زنگای ورزش پارسال و امسال. (با اینکه حالم از ورزش بهم می‌خوره ولی ما زنگاش ورزش نمی‌کردیم و نمی‌کنیم و واقعا یکی از زنگاییه که خیلی خوش می‌گذره)

6. وقتی تو مدرسه تونستم به کسایی که می‌خواستم نزدیک شم و رفتم پیششون نشستم.

7. وقتی مریم برام تولد گرفت.

8. تمام وقتایی که با پانته‌آ یا پریا دعوا می‌کنم:> (نه بچه‌ها باهاشون لج نیستم، دوستامن)

9. وقتایی که تو بیان همه با هم زیر یه پست حرف می‌زنیم.

10. هر واکنش و پیامی که از p دریافت کردمTT

11. وقتی بهم گفت دلم برات تنگ شده.

12. وقتایی که با خواهرم فیلم می‌بینیم و قربون صدقه بازیگرا می‌ریم.

13. وقتی سرکلاسا حرف می‌زنیم (سرکلاسای چرت و پرت البته-) و از خنده پاره می‌شیم.

14. وقتی تولدمو بهم تبریک گفتن:")

15. وقتی می‌بینم منو جزء خودشون می‌دونن.

16. اون یه هفته‌ای که یه بنده خدایی نبود و من یه هفته کامل با p بودم.

17. وقتی نسترن برام شیر کاکائو خرید:>>

18. وقتی بعضی از بچه‌ها بغلم کردن.

19. وقتی p دوبار برای بیرون رفتن دعوتم کرد:)))

20. وقتی لپای مهراد (کمتر از یک سالش بود اون موقع) رو ناز کردم و خندید:")

 

یادم بیاد اضافه می‌کنمTT