۱. خودت را معرفی کن.

آیسا هستم. بقیه میگن میتونم چیزا رو از یه وجه دیگه ببینم مث کاری که طنز نویسا میکنن ولی خودم قبولش ندارم و.. همین. الان ذهنم خالیه پس همینو ازم بپذیرید. البته که من در کنار شما هیچمY-Y یه مشت سم ساز جمع شدیم دور همxD

 

۲. یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی.

نمیدونم واقعا..حتی اگه کسی بهم بگه تو فلان کار خوبی خودم قبول ندارم و به نظرم تو همه چی گند میزنم.

 

۳. رنگ موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

آبی و خاکستری و یه کمی بنفش. دلیل خاصی ندارن، بهم آرامش میدن.

 

۴. داستان پشت اسمت چیست؟

تو نت داشتم بین اسمای ترکی (چون به نظرم قشنگ بودن) میگشتم ببینم کدومش قشنگه و آیسا رو انتخاب کردم. همینxD

 

۵. دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟ 

نیویورک و توکیو (میدونم شهرن)، چون دلم میخواد این..چجوری بگم"-"..sleepless بودن‌شون رو به چشم ببینم.

و کشورم..سوئیس چون ظاهرا خیلی سرسبز و ایناست:") و فرانسه که واقعا خیلی وقته آرزوش رو دارم، یعنی تو بچگی که شاید کلا 4/5 تا کشورو میشناختم بازم دلم میخواست برم پاریس.

 

۶. کارتون موردعلاقه‌ات چیست؟

نمیدونم خیلین"-" ولی شاید مثلا big hero 6؟ اقا نخندین خب باحالهxD TT

و همینطور arcane- اینو حتما ببینید فقط آرتش مث انیمیشنه وگرنه داستانش خیلی خفنهTT

 

۷. میخواهی وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟

کار خاصی مد نظرم نیست..فقط میدونم چه به چیزی که میخوام برسم، چه نرسم، حتما تو پرورشگاه یا کتابخونه یا کتاب فروشی کار میکنم.

 

۸. نکته موردعلاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟

اینکه اگه تو یه شهر دیگه باشم دیگه تحت کنترل خانوادم نیستم.

 

۹. فصل موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

بهار و پاییز. چون هوا معتدله، زمستونم خوبه ولی تابستون اصلا، من به هیچ وجه نمیتونم گرما رو تحمل کنم.

 

۱۰. غذای موردعلاقه‌ات چیست؟

غذای ایرانی فقط یدونه هست اونم خیلی مورد علاقم نیست ولی خب بیشتر از بقیه غذاها دوستش دارم، غذایی که اکثریت ازش بدشون میاد: خورشت کرفس.

و تو بقیه غذاها پیتزا و مرغ سوخاری اولویتهY-Y

 

۱۱. از چه چیزی میترسی و چرا؟

باز گذاشتن کامنتام:دی

حشرات. چون ازشون چندشم میشه و کلا یه جورین.

دیگه.. تاریکی، ولی اسمشو نمیشه ترس گذاشت بیشتر یه حس بدی میگیرم.

و از اینکه احساس امنیت نکنم هم میترسم.

 

۱۲. دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟

نه واقعیت، یعنی دوست دارم ولی تواناییشو ندارم، چون من به خودمم اهمیت نمیدم چه برسه به یه موجود زنده دیگه"-"

 

۱۳. تعطیلات موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

یه تعطیلاتی که ازش لذت ببرم، و ترجیحا تنها باشم یا حداقل با دوستام. چون تعطیلات با خانواده هرچقدرم خوب باشه اخرش یه دعوایی میشه که برینه گند بزنه به کل حس خوبم.

 

۱۴. یک فانتزی موردعلاقه‌ات را بنویس.

دیدن بیانیاD: و واقعانم برام یه فانتزیه چون من تا حداقل شیش سال دیگه هیچکسو نمیتونم ببینم و تو این شیش سال معلوم نیست چه اتفاقاتی بیفته..

 

۱۵. لباس موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

یه چیز راحت- 

ولی خب در موقعیت های رسمی واقعا دلم کت و شلوار میخواد و متنفرم از اینکه تو شرکت های ایران نمیشه کت و شلوار پوشید-^-

 

۱۶. بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟

اینکه اگه دلم خواست یه کاری رو انجام بدم بدون هیچ محدودیتی انجامش بدم و بعد از اینکه روز تموم شد، وقتی بهش فکر کردم خوشحال باشم که هرچند کوچیک مفید بودم یا به خودم خوش گذشته.

 

۱۷. پنج‌تا چیز جالب درباره من:

• خیلی زود عصبی میشم ولی خب کنترلش میکنم تا حد امکان.

• وقتی حرص میخورم یا استرس دارم عرق میکنم، مخصوصا کف دستام.

• کلا حس بدی به همه آدما دارم و حس میکنم همشون دارن تظاهر میکنن.

دیگه نمیدونم.

 

۱۸. چه چیزی خوشحالت میکند؟

• وقتی میبینم یکی میخنده حتی یه فرد غریبه.

• غذا خوردن و خوابیدن و کتاب خوندن.

• اهنگ گوش دادن.

• سفر رفتن.

 

۱۹. چه چیزی ناراحتت میکند؟

• وقتی بقیه جدیم نمیگیرن یا وقتی حس کنم کسی داره به زور تحملم میکنه.

• وقتی میبینم کسی گریه میکنه بازم حتی یه غریبه.

• حس کنم یا بفهمم به حریم شخصیم تجاوز شده. 

~~~

منبع چالش اینجاست و ممنونم از دعوت سلین3>