سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشه3>

پارسال این روز خیلی برام خاص‌تر از امسال بود، ولی الان تقریبا نه برنامه‌ای براش دارم و نه ذوقی. این قالبم خیلی یهویی و دیشب درست شد. ولی خب، الان دوسال می‌شه که تو بیان فعالیت دارم و امروز هم دوسالگی وبمه. تو این دوسال بارها خندیدم، گریه کردم، خوشحال شدم، ناراحت شدم، عصبانی شدم و ترسیدم. و همه‌ی این حس‌ها کنار بیانیا شکل گرفت، اولین و بهترین دوستای مجازی من:") کسایی که وجودشون واقعا برام عزیزن و من پیش همه ازشون تعریف می‌کنم. برای این دوسال فوق العاده از همتون ممنونم، چه از کسایی که الان هستن و چه از کسایی که قبلا بودن و الان دیگه رفتن، ممنونم که پیشم بودین و امیدوارم تا آخرش بمونید:)

~~~~

یه حسی بهم می‌گه نباید گند بزنم تو پست مثلا احساسیم ولی حاجی جدا دو سال شد؟ برین خودتون مسخره کنین بی‌مزه ها.

دلم می‌خواد بشینم کلا خاطراتمو مرور کنم ولی حس می‌کنم کار چیپیه. اما کی اهمیت می‌ده؟ من باید بگم یاد دوران بی اکانتیم بخیر. یاد منگاتا و رولامون بخیر. یاد حرف زدن تو عنوان بخیر. یاد چت‌روم استلا بخیر. یاد اولین قالب سمم بخیر. یاد فن‌سایتم بخیر. یاد اولین بار آشناییم با خیلیاتون بخیر. و خیلی چیزای دیگه می‌تونم تا صبح نام ببرم و بگم یادش بخیر:"))

 

پی‌نوشت: ولی آرشیوم اصلا به یه وب دو ساله نمی‌خوره. خودمم گریم می‌گیره می‌بینمشTT xD