(پیشی مستTT)

خب سلاممم. اولین پست 1402 قرار نبود انقدر مسخره باشه ولی من به شدت حوصلم سر رفته. 

فیلم تو این مدت زیاد دیدم و دیگه حالم داره بهم می‌خوره از فیلم دیدن"-" و بخوام چیزایی که دیدمو نام ببرم: یه سریال بی‌ال + دیدن دوباره نسل خورشید (این بار با خواهرم) + سه تا مینی سریالی که میتسوری معرفی کرده بود + چندتا فیلم سینمایی + و شخم زدن چنل میا و کوروش (این زوج>>>)

که قصد دارم اون سریاله و چندتا فیلم سینمایی رو معرفی کنم ولی هنوز فرصت نشده-

دیگه اینکه دلم برای مدرسه که نه ولی دوستای مدرسم زیادی تنگ شده و حتی اگه یه روزم ببینمشون بی‌حوصلگیم برطرف میشه ولی خب چون ماه رمضونه نمی‌تونیم همو ببینیم. قبل عید هی بهشون می‌گفتم بیاین بریم بیرون ولی اونا چص‌کلاس اومدن نتونستن بیان و حالا باید تا آخر عید صبر کنم:<

و خب بخاطر همه اینا اعصابم به شدت خرابه. همچنین بخاطر اینکه ماه رمضونه و من از تعطیلات اصلا لذت نمی‌برم (و ترجیح می‌دم برم مدرسه)، یه عالمه کار دارم ولی همچنان چون ماه رمضونه توانایی انجام هیچکدومش رو ندارم، چرا؟ چون شبا تا سحر بیدارم، بعدش می‌خوابم تا ساعت یک-دو ظهر، بعدشم که بیدار می‌شم کسلم و حوصله انجام کارا رو ندارم چون گشنمه، بعد افطارم که تا خودمو جمع می‌کنم ساعت 12 می‌شه-_- کلا ماه رمضون امسال گند زد یه همه‌چی^^

خلاصه که اومدم بگم پایه‌ی ج ح، صندلی داغ، ناشناس یا هر کوفتی که یذره سرحالم بیاره هستمTT