The School For Good And Evil

خب این فیلم بر اساس کتاب "خوب های بد، بدهای خوب" هست. و کلی بخوام بگم راجب دوتا مدرسه‌ خیر و شرئه، و دوتا دوست به نام "آگاتا" و "سوفی" تقریبا اتفاقی به این مدرسه میرن و خلاصه ماجراهایی دارن:"

برای منی که کتابو نخونده بودم کاملا واضح بود همه چی، و طبق گفته خواهرم که کتابو خونده، به غیر از یکی دوتا تیکه بقیه‌ قسمتای کتاب تو فیلم بود.

فیلمم خیلی خوش ساخته فقط مشکلش این بود که اون یارو راویه نمیذاشت خود بیننده نتیجه گیری کنه و هی اون وسط حرف می زد. 

[شاید اسپویل]

موقع دیدن فیلم، خواهرم میگفت اگه ما هم مثل سوفی فکر کنیم خیر‌یم ولی بفرستن مون مدرسه شرها چی؟ و میدونید خیلی خوشحالم که همچین جایی وجود نداره، وگرنه اگه منو میفرستادن تو مدرسه شرها واقعا میمیردم.. نمیگم ادم خوبیم ولی وحشتناکه اگه شر توی وجودت باشه و خودت فکر کنی خیری.

این پستو به هر حال میخواستم بذارم ولی گفتم بذار یه چیزیم بچسبونم بهش که پست مفیدی باشهxD

چهارشنبه که روز علوم آزمایشگاهی بود مجبورمون کردن کف حیاط بشینیم (از ساعت 10:45 تا 12:30، جوریکه وقتی برمی‌گشتیم تو کلاس همه دست به کمر بودن و آه و ناله میکردن^^) و یه مشت آزمایش مسخره رو نگاه کنیم، ماهم تو حیاط به هم دیگه تکیه داده بودیم (نه کامل دراز کشیده بودیم نه کامل نشسته بودیم"-") و داشتیم استراحت میکردیم، و خب بالاخره بعد یه ماه و نیم یذره از اون حس تنهایی که همیشه داشتم کم شد، و به قدری روم باز شده بود که همه میگفتن مطمئنین این آیسائه؟ ولی خب یجورایی خوشحالم، چون من واقعی اینم و اون آیسای ساکتی که قبلا دیده بودن بخاطر این بود که کسی نبود باهام همراهی کنه:"

~

حس میکنم دارم به صداها حساس میشم، با سروصدا مشکل ندارم، ولی جیغ زدنای بچه ها و پیس پیس کردناشون سر کلاس واقعا اذیت و عصبیم میکنه. نمیگم حرف نزن ولی لامصب چرا حرفاتو با جیغ میگی؟ حتی وقتی گوشامم میگیرم بازم صداشونو واضح میشنوم! و احتمالا قراره تا آخر سال شنوایی‌مو از دست بدم:"|

~

تعریف از خودم میشه، ولی خداروشکر امتحانامو خوب دادم:") شایدم بخاطر اینه که اول ساله ولی اونقدری که همه میگفتن هفتم برام سخت نیست، پارسال که درسا رو پشت سر هم داشتیم سرم خیلی بیشتر شلوغ بود ولی امسال واقعا ریلکسم و خیلی راحت به همه کارام میرسم.

و امیدوارم شمام امتحاناتونو خوب داده باشید/بدید3>

پی‌نوشت: از این بدبینی و شکاک بودنم متنفرم. و..چند وقتیه حس میکنم وبم داره خونده میشه، توسط کسایی که نباید. با اینکه چیز خاصیم نداره ولی... . دعا کنین اینطور نباشه:))