اگه یه روزی بهت این فرصت داده میشد که کتاب زندگیتو بزارن جلوت و هر چیزی که توش نوشته شده رو پاک کنن و بگن بیا این قلم خودت بنویسش چی مینوشتین توش؟ (به سوالا جواب بدین)

 

1) دوست داشتی اسمت چی باشه؟

اسم الانمو دوست دارم*-* ولی خب همین آیسا یا ماهور رو خیلی دوست دارم:")

 

2) دوست داشتی پدر و مادرت کس دیگه ای باشن؟

اوممم... حقیقتا محدودیت زیاد دارم ولی خب نه، خانواده باحالی دارم.

 

3) دوست داشتی کجا زندگی کنی؟

اگه همین ایران باشه که یه شهر مرکز استان- ولی اگه کشور دیگه ای قرار بود باشه که از کشورای آمریکایی و اروپایی استقبال می‌کردمD:

 

4) دوست داشتی تو چجور خونه ای زندگی کنی؟ (محیط خونه منظورمه)

مدل خاصی در نظر ندارم، فقط مثل همین الان یه اتاق برای خودم داشته باشم کافیه^^

 

5) دوست داشتی چه شکلی می بودی؟ (هر چیزی که تو ظاهرتون میتونه باشه)

شاید یه دماغ بهتر؟xD از بقیه راضیم.

 

6) دوست داشتی تو چه رشته ای تحصیل میکردی؟

هنوز که رشته ای ندارم پس جوابیم ندارم.

 

7) دوست داشتی آیندت چه شکلی میشد؟

خب قطعا اینکه به هر چی می‌خواستم می‌رسیدم.

 

8) دوست داشتی چه اخلاقیاتی داشته باشی و چه اخلاقیاتی نداشته باشی؟

لجباز و غرغرو نباشم، زود عصبی نشم، یکم احتماعی تر باشم و یکم اعتماد به نفس داشه باشم.

 

9) دوست داشتی چه مهارت هایی داشتی؟

توی ورزش و نقاشی بهتر می‌بودم^^

 

10) به نظرت اگه خودت تقدیرتو مینوشتی از اینی که الان هستی بهتر میشد وضعت؟

نه احتمالا.. الانم بد نیست! فقط یه سری نارضایتی‌ها دارم که اونام اصلا چیز مهمی نیستن.

 

11) به نظرت میتونی خلاف اونچه که برات تقدیر شده رفتار کنی؟

اینم نه. تقدیر قبلا نوشته شده و کاریش نمیشه کرد، و اینکه باور دارم بهترین چیزی که ممکن بوده نوشته شده برام.

 

12) از موقعیتی که الان داری راضی هستی یا دوست داشتی واقعا این قلم دست تو بود و تو تقدیر میکردی؟

راضیم، و همونطور که گفتم چیزایی که ازش ناراضیم خیلی کوچیک و کم اهمیتن.

 

13) به نظرت چه زندگی خوبه؟ تعریفت از زندگی خوب چیه؟

شاید مثل این حرفای دبیرای رومخ به نظر بیاد ولی خدایی همین که جای خواب و غذای مناسب دارم یا اینکه مدرسه خوبی میرم خیلیه:> مخصوصا با توجه به وضعیت اینجا و.. آره.

چرا 13تا بود؟::)))

~~~

پی‌نوشت: منبع*-*

پی‌نوشت2: یه عالمه حرف دارم که نمیدونم چجوری بنویسمش... کمک.